Logo
  Avaleht  Üldinfo  Koolipere  Koolikorraldus  Õppetöö  Projektid  Vastuvõtt  Teadmiskeskus  Tugisüsteem  Huvitegevus  Spordikeskus
  Avaleht
Koolivormi tellimine
PAKUME TÖÖD
Päevakava
Eelkool 2018/2019
Õppekava
Õpetajate konsultatsiooniajad
Õpilaspilet
Videod

  Otsing
Täppisotsing  

Selgunud on parimad leiutajad!

1. septembril 2016 kuulutasime välja koolisisese õpilasleiutajate konkursi - Viimsi otsib leiutajat. Konkursile ootasime töid, mis lahendaksid kellegi igapäevaelu probleeme või aitaksid elu paremaks muuta. Tööde esitamise tähtajaks, 7. oktoobriks laekus 12 suurepärast ja nutikat leiutist, mis kõik saadeti edasi üleriigilisele õpilasleiutajate konkursile. Mõned näited konkursile laekunud töödest:
- arvutimäng „Mulle meeldib aidata“ (Nicole Mitrauska 2d) – mängu eripära seisneb selles, et võitjaks osutub mängija, kes suudab teha kõige rohkem heategusid;
- “Puutetundlik koolilaud“ (Carolin Meos, Mari-Ann Raud, Dorel Tooming 11ms) - leiutis kujutab endast kooliõpilastele ning õpetajatele mõeldud koolitarvet, et vähendada kaasaskantavaid õpikuid ning seeläbi koolikoti raskust;

- „Nutijalanõud“ (Karl-Robert Promm 11ms, Carl-Kaspar Eensalu 11ms, Mark-Kennert Vildmaus 11ml) – tegemist on tõeliselt innovaatilise lahendusega jalatsite maailmas. Jalanõud, mis on isepuhastuvad, muutuva suurusega, ventileeritavad, võimalik siduda nutirakendusega jne;
- „Popper ehk koolilaste tablett“ (Maria Kristin Kuśner 11hm ja Rinel Pius 11ml) - see on ergutav tablett, mis lahendaks koolilaste väsimuse ning masenduse probleemid, taastaks nende keskendumisvõime ja tooks õpilastesse taas rõõmu tagasi.

Õpilaste ideed olid väga lennukad ja leiutised originaalsed. Konkursi meeskond otsustas sellel korral välja anda kaks peapreemiat:
1. vanuserühm (1.-4. klass)
I preemia Nicole Mitrauska 2d – arvutimäng „Mulle meeldib aidata“

3. vanuserühm (10.-12. klass)
I preemia Gregor Stan Sild ja Madis Mik 11ml - S.R.D.D eh Simulated Reality Dreaming Device.
Selle leiutise eesmärgiks oleks anda voodihaigetele või intensiivravis olevatele inimestele võimalus kogeda elu väljaspool palatit. Sellise lahenduse eeliseks on võimalus pakkuda inimestele, kes ei saa liikuda, uus viis kogeda elu. Kasutades ära juba ajus eksisteerivat funktsiooni unenägusid näha, oleks võimalik neuroloogilisi signaale lugedes ja vastupidi ka saates tekitada simuleeritud reaalsus, mis avaks maailmale palju võimalusi. Idee oleks kasutada juba ajus tekkivaid kirgas unenägusid (unenäod, kus ollakse teadlik oma magamisest), et tekitada simuleeritud reaalsus, mida oleks võimalik muuta vastavalt programmile.

Suur tänu kõikidele tublidele leiutajatele ja nende juhendajatele, kes osalesid koolisisesel õpilasleiutajate konkursil!