Logo
  Avaleht  Üldinfo  Koolipere  Koolikorraldus  Õppetöö  Projektid  Vastuvõtt  Teadmiskeskus  Tugisüsteem  Huvitegevus  Spordikeskus
  Avaleht
Andmekaitse tingimused
Koolivormi tellimine
PAKUME TÖÖD
Päevakava
Eelkool ja mängukool 2019/2020
Õppekava
Õpetajate konsultatsiooniajad
Õpilaspilet
Videod

  Otsing
Täppisotsing  

Viimsi progeja 2019 - kood on põnev ja kasulik

Kui programmeerimine paneb sinu silmad särama ja keerulised ülesanded tekitavad hasarti, siis Viimsi Kooli teadmiskeskus Collegium Eruditionis kutsub osalema programmeerimisvõistlusel „Viimsi progeja 2019 – kood on põnev ja kasulik“!
Võistlus algab 31. oktoobril 2018 ja tööde esitamise tähtaeg on 18. veebruar 2019.
Mida programmeerida?
Lähteülesandeks muuta programmeerimise abil õppimine või õpetamine põnevamaks. Kasutades erinevaid keeli/keskkondi (Scratch, Javascript, Python jne), programmeeri töötav mäng, programm või äpp, mida saaks kasutada õpilane kas uute teadmiste omandamiseks, õpitu kinnistamiseks või mis oleks abiks õpetajale tunni huvitavamaks muutmisel.

Reeglid:
• võistlus toimub kolmes vanusegrupis: I-III klass, IV-VI klass ja VII-IX klass;
• osaleda võib individuaalselt või meeskonnaga (kuni 3 liiget ja ei pea olema ühe klassi õpilased);
• töö tuleb üles laadida hiljemalt 18. veebruariks 2019 kella 18.00-ks aadressile https://tinyurl.com/proge2019

Auhinnad
Iga vanusegrupi parimatele on välja pandud väärikad auhinnad teadmiskeskuse koostööpartneritelt Energia Avastuskeskuselt, Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskuselt Mektory, Viimsi vallalt ning SA Eesti Teadusagentuur!

Info: peeter@viimsi.edu.ee

Programmeerimisvõistlust „Viimsi progeja 2019 – kood on põnev ja kasulik“ toetavad Energia Avastuskeskus, Innovatsiooni- ja ettevõtluskeskus Mektroy, Haridus- ja Teadusministeerium, SA Eesti Teadusagentuur, Euroopa Regionaalarengu Fond ja Viimsi vald.